zaterdag 19 november 2011

Helaas...

Lieve mensen,

Bij deze even een kort bericht.
Vandaag heb ik toelatingsexamen moeten doen maar ik ben helaas gezakt.
Ik heb de afelopen weken driftig zitten studeren en de technische kennis zat er goed in. Ik heb alleen het weer onderschat en dat is uiteraard een belangrijk onderdeel als je verantwoord met een molen om wil gaan. Het praktische gedeelte en ook het technisch-theoretische gedeelte ging voor m'n gevoel best goed. Alleen bij de vragen over het weer bleek dat ik dus onvoldoende kennis heb.
Ik ben dus (terecht) gezakt maar weer een ervaring rijker en ik weet nu waar m'n zwakke punten liggen. Daar ga ik het komende half jaar aan werken zodat ik beter voorbereid het voorjaarsexamen kan doen.
Ik doe de komende tijd nog even wat rustig aan maar binnenkort ga ik weer verder met m'n weblog.
Groet,

Marcel

6 opmerkingen:

  1. Dag Marcel,
    Das balen man, maar dan toch maar weer "trainen", what else. Ik wens je van harte beterschap en succes. :-( of :-)
    Groeten,
    Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marcel
    Blijft het gedeelte wwarvoor je wel veen voldoende had geldig, of moet je door deze tegenwind alles opnieuw doen. Een beetje meer gas op je BMW en het lukt je de volgende keer.
    Groeten, Henk Visser

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Marcel, dat is jammer. Het gaat je de volgende keer vast wel lukken. Houd moed in de strijd tegen de elementen. Gaan je zien op / bij een of andere molen en Op DE HOOP in Loenen aan de Vecht. Co van der Meer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Marcel,
    Jammer, echt heel jammer,dit, maar nogmaals, ik weet zeker, jij bent een èchte Molenaar. En ik ben ervan overtuigd, in het voorjaar komt het goed!
    toi toi toi!
    Marlieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pvc-buis levert wel statische elektriciteit op Marcel.

    Groet van Arno

    BeantwoordenVerwijderen